مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-16سياسي

بستری های کرونا به 770 نفر رسید


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با تصمیم ستاد ملی کرونا از روز دوشنبه ممنوعیت تردد و تعطیلی صنوف و ادارات در استان اردبیل نیز اعمال می شود.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با تصمیم ستاد ملی کرونا از روز دوشنبه ممنوعیت تردد و تعطیلی صنوف و ادارات در استان اردبیل نیز اعمال می شود.

بهروز ندایی 25 مرداد در جلسه قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: ما شرایط حاد و بحرانی را در شیوع دلتا کرونا در استان اردبیل شاهد هستیم به طوری که در شهر اردبیل با پر شدن تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی، پذیرش بیماران در مدرسه شهید راثی نظام آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بیش از 130 نفر با مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستانی بستری شده به گونه ای که تعداد بیماران کرونایی استان اردبیل به 770 نفر رسیده که در پیک های مختلف کرونایی یک رکورد بی سابقه به شمار می رود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: از روز دوشنبه تا اوایل هفته آینده تعطیلی ادارات، اصناف، بانک ها، شرکت های خصوصی و دولتی انجام شود تا کنترل بیماری کرونا را در پیک پنجم شاهد باشیم.

ندایی افزود: از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه ممنوعیت تردد و جلوگیری از ورود و خروج خودروها به استان اردبیل نیز انجام می شود که پلیس راه مقرر شده با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های کرونا به 770 نفر رسید

بستری های کرونا به 770 نفر رسید