مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-16پزشكي

انجام واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان در روزهای تعطیل


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: واکسیناسیون کرونا برای گروه های هدف طی روزهای تعطیل و محدودیت های کرونایی پیش رو در مراکز تجمیعی سیستان و بلوچستان بجز روز عاشورا انجام می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: واکسیناسیون کرونا برای گروه های هدف طی روزهای تعطیل و محدودیت های کرونایی پیش رو در مراکز تجمیعی سیستان و بلوچستان بجز روز عاشورا انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سید مهدی طباطبایی 25 مردادماه اظهارکرد: در روز عاشورا واکسیناسیون کرونا در شهر زاهدان توسط تیم های سیار انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مراکز غربالگری کرونا در ایام تعطیلات دهه اول محرم باز است و در شهر زاهدان مرکز سید الشهداء (ع)واقع در تقاطع میرحسینی و شهید رجایی، مرکز عرفان واقع در مهرشهر و مرکز امیر المومنین(ع) واقع در کوی کارگران نبش فلسطین 27 در2 شیفت صبح و عصر از ساعت هفت صبح تا 20 آماده پاسخگویی به مردم عزیز است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: خوشبختانه برنامه واکسیناسیون کرونا روند مطلوبی دارد و هم اینک در حوزه زیر پوشش این دانشگاه بیش از 182 هزار دز واکسن تزریق شده و پوشش واکسیناسیون گروه های سنی بالای 45 سال به افزون بر 50 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان در روزهای تعطیل

انجام واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان در روزهای تعطیل