مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-16اقتصادي

تمام پاساژها و بازار بزرگ اصفهان تعطیل هستند


مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان با بیان اینکه در تعطیلات پنج روزه تمام کافی شاپ های اصفهان باید تعطیل باشند و رستوران ها بیرون بر هستند، گفت: - ایسنا/اصفهان مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان با بیان اینکه در تعطیلات پنج روزه تمام کافی شاپ های اصفهان باید تعطیل باشند و رستوران ها بیرون بر هستند، گفت: در تعطیلات سراسری پنج روزه کشور تمام پاساژها و بازار بزرگ اصفهان تعطیل هستند.

جواد محمدی فشارکی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تعطیلی های پنج روزه سراسری کشور از امروز، اظهار کرد: بعد از مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا، اتاق اصناف و بازرسی اصناف اصفهان در مکاتبه ای به تمام هیات مدیره مجتمع های تجاری اعلام کرد که از امروز دوشنبه (25 مرداد ماه) تا صبح روز یکشنبه (31 مرداد ماه) باید تعطیل باشند.

وی همچنین با اشاره به اطلاع رسانی به انجمن اسلامی بازار اصفهان، گفت: پیرو این مصوبه تمام واحدهای صنفی داخل بازار بزرگ اصفهان (میدان نقش جهان) باید از امروز تا صبح روز یکشنبه تعطیل باشند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان با بیان اینکه در این مدت 87 بازرس بازرسی اصناف و بیش از 600 بازرس افتخاری و همچنین بازرسان اتحادیه ها از ساعت 8:30 صبح امروز بازرسی های خود را آغاز کرده اند، تصریح کرد: اگر در این تعطیلات پنج روزه واحد صنفی قرار گرفته در گروه های شغلی 2،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام پاساژها و بازار بزرگ اصفهان تعطیل هستند

تمام پاساژها و بازار بزرگ اصفهان تعطیل هستند