مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-16پزشكي

ایمنی گله ای همچنان در دستور کار مسئولان است/دی ماه وارد پیک ششم کرونا می شویم


استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ایمنی گله ای با توجه به رفتار مسئولان در زمینه اعمال محدودیت ها و روند تعطیلی کشور همچنان در دستور کار است.

- کوروش هلاکویی نایینی در گفت وگو با پیاده شده است، ابراز داشت: در مدل اول سعی بر ابتلای گله ای و در نهایت ایمنی جمعی داشتند که موفق نبود و شکست خورد، در نوع دوم که در کشور نیز اجرا شد ابتلای گله ای با اعمال برخی از محدودیت ها بود که این محدودیت ها نیز نمادین بود و شکست خورد و در مدل سوم لاتزان بود که در فروردین 99 اعمال شد و شکست خورد و مسئولان باید پاسخگوی این همه تلفات جانی باشند.

تعطیلی ها با سیاست های فعلی منجر به کاهش شیوع کرونا نمی شود هلاکویی نایینی همچنین با اشاره به اعمال تعطیلی 6 روزه در کشور ابراز داشت: مسئولان باید توجه داشته باشند این تعطیلی ها در صورتی نتیجه بخش خواهد بود که هر کسی جای خودش بماند و قوانینی باشد که اجازه ندهد کسی جایی برود از سویی قرنطینه باید مورد توجه باشد که افراد دارای علامت از دیگران دور بمانند و تحت مراقبت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در دل تعطیلات 6 روزه تجمعاتی را خواهیم داشت، تصریح کرد: در این ایام هم تجمعات را داریم و هم جابجایی افراد را که این امر تشدید کننده شیوع نیز گفت: صددرصد موج ششم را تا پنج ماه آینده و در دی ماه خواهیم داشت و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی گله ای همچنان در دستور کار مسئولان است/دی ماه وارد پیک ششم کرونا می شویم

ایمنی گله ای همچنان در دستور کار مسئولان است/دی ماه وارد پیک ششم کرونا می شویم