مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-16اقتصادي

بخشی از چالش های امروز تولید ناشی از تب صنعت گریِ گذشته است


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد بخشی از چالش های امروز صنعت یزد مدیریتی بخشی را ناشی از تب صنعت گری در سالهای گذشته خواند به طوری که ضمن هدررفت بخشی از منابع، - ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد بخشی از چالش های امروز صنعت یزد مدیریتی بخشی را ناشی از تب صنعت گری در سالهای گذشته خواند به طوری که ضمن هدررفت بخشی از منابع، منجر به ایجاد واحدهای صنعتی غیرفعال در شهرکها شده است.

علی عزالدینی در جریان بازدید از دفتر ایسنا در یزد که به همراه محمددهقان بنادکی معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان انجام داد، به سربازان گمنام عرصه صنعت که در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی کشور، مشکلات ناشی از خاموشی های برق و دیگر مسائل جاری کشور جانانه تلاش کردند، خداقوت گفت.

وی ضمن گرامیداشت هفته صنایع کوچک و متوسط، اظهار کرد: با توجه به پراکندگی کشور که استقرار صنایع بزرگ را بعضاً ناممکن کرده، 90 درصد از صنایع کشورمان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند که این موضوع اهمیت و جایگاه صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد کشور، اشتغال و عدالت اجتماعی محسوس تر می کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 31 شهرک و ناحیه صنعتی در استان، گفت: در حال حاضر 29 شهرک و ناحیه صنعتی در استان مورد بهره برداری است که 1448 واحد دارای پروانه صنعتی را در خود ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از چالش های امروز تولید ناشی از تب صنعت گریِ گذشته است

بخشی از چالش های امروز تولید ناشی از تب صنعت گریِ گذشته است