مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-16سياسي

ایمان کم موجب روی آوردن به سمت مذاکره می شود/ خداوند همراه «محسنین» است


عده ای می گفتند باید با آمریکا مذاکره کنیم اما اگر ایمان این افراد به خدا 2 برابر بود و از دشمن نمی ترسیدند چنین حرفی را نمی زدند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در هفتمین شب مراسم هیأت رزمندگان اسلام اظهار داشت: فرق بین اصحاب امام حسین(ع)، آن هایی که رفتند و آن هایی که ماندند در ظاهر نبود بلکه کسانی که شاکله شان ضعیف بود رفتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شرایط فعلی نیز همین طور است؛ رهبر معظم انقلاب جمله ای مثل اطعام مؤمنانه را بیان می کنند، برخی محکم پای کار می ایستند و برخی فقط ادا در می آورند.

وی خاطرنشان کرد: شخصی که عمل می کند، قبل از آن فکر می کند و لزوم درونی برای انجام عمل دارد به همین دلیل خسته نمی شود اما شخصی که ادا در می آورد تا به مشکلی برمی خورد از درون به هم می ریزد.

عمل نیازمند پشتوانه فکری است مهدوی بیان کرد: عمل نمی تواند ساختگی باشد و مانند دیگری دربیاید بلکه به پشتوانه فکری نیاز دارد؛ اگر می خواهیم میثم گونه باشیم، ویژگی او عمل نیست بلکه ایستادگی و تلاش در راه دین و معرفت او نسبت به خدا است و معرفت او به خدا باعث معرفت به امیرالمؤمنین است.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: آینده نیز به همین صورت است؛ فکر نکنید همه در راه و رکاب امام زمان می ایستند، اگر شخصی ایمان خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان کم موجب روی آوردن به سمت مذاکره می شود/ خداوند همراه «محسنین» است

ایمان کم موجب روی آوردن به سمت مذاکره می شود/ خداوند همراه «محسنین» است