مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-15پزشكي

مبتلایان به کرونا خوددرمانی نکنند


بیماران می بایست وقت طلایی درمان را از دست ندهد از این رو در روزهای ابتدایی مشاهده علائم بیماری حتماً به پزشک مراجعه و یا از مشاوره های آنلاین پزشکی استفاده کنند.

- برخی از مبتلایان به کرونا، بدون توجه به هشدارهای بهداشتی در زمینه مراجعه سریع به مراکز درمانی، از روشهای خانگی برای درمان خود استفاده می کنند و به عبارتی خوددرمانی می کنند.

یک متخصص مغز و اعصاب در بیمارستان دکتر علی شریعتی فسا با هشدار نسبت به پیامدهای خوددرمانی گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد این هستیم که بسیاری از بیماران مبتلا به کووید 19 خیلی دیر و با حال بد، در مراحل پیشرفته بیماری به بیمارستان ها مراجعه می کنند که در این مرحله درمان ها خیلی مؤثر نیستند و همین بی توجهی، به صورت جدی موجب بالا رفتن آمار مرگ و میر می شود.

کاوه کاشانی در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: آنچه پیش از هر چیز مردم باید به آن دقت کنند این است که در زمان اپیدمی، هرگونه علائمی را باید مشکوک به کرونا در نظر بگیرند و به پای سرماخوردگی و حساسیت فصلی نگذارد، حتی اگر همه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و یا از منزل بیرون نمی روند دلیلی بر مبتلا نشدن آن ها به بیماری کووید19 نیست.

به گفته وی تب، سرفه، تنگی نفس، درد قفسه سینه، گلودرد، بدن درد، لرز، سردرد، آبریزش بینی، از دست دادن حس بویایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا خوددرمانی نکنند

مبتلایان به کرونا خوددرمانی نکنند