مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-15سياسي

1103 گروه جهادی به نیابت از شهدا در زنجان فعال است


مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: یک هزار و 103 گروه جهادی نیز به نام و نیابت از شهدا در مناطق محروم استان زنجان فعال شده است.

- عبدالله جعفری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان از برنامه ریزی و مهیا شدن برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان خبر داد.

مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه 5 هزار و 495 برنامه ختم قرآن و 14 هزار و 150 ختم زیارت عاشورا به مناسبت برگزاری کنگره 3 هزار و 535 شهید قرائت می شود، ادامه داد: اهدای 6 میلیون نذر صلوات به همین مناسبت در استان انجام شده است.

وی از جمع آوری و اهدای کمک های مومنانه توزیع غذا در بین محرومان و نیازمندان جامعه به نیابت از شهدا خبر داد و گفت: اهدای بسته های بهداشتی در پی شیوع بیماری شهدا و رزمندگان استان زنجان انجام شده است، بیان کرد : 321 هزار سند از جمله عکس، فیلم، صوت، نگاتیو و اسناد اداری از شهدای استان زنجان جمع آوری شده است.

مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از بازسازی مزار شهدا و برگزاری یادواره های شهدا در زنجان خبر داد و گفت: نشست های فرهنگی با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت نیز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1103 گروه جهادی به نیابت از شهدا در زنجان فعال است

1103 گروه جهادی به نیابت از شهدا در زنجان فعال است