مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 02:202021-08-15اقتصادي

میزان اثربخشی واکسن برکت بالای 90 درصد است


مدیر اجرایی مطالعات بالینی واکسن برکت گفت: میزان اثربخشی واکسن برکت بالای 90 درصد است و نتایج فاز سه در انتهای شهریور ماه مشخص می شود و اثربخشی واقعی را خیلی دقیق تر اعلام خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید حامد حسینی با حضور در استودیو گفتگوی ویژه خبری درباره مقایسه واکسن برکت با نمونه های خارجی آن افزود: پلتفرم های مختلفی در تولید واکسن وجود دارد که واکسن کووایران برکت جزو پلتفرم های واکسن های ویروس کشته شده است که مشابه آن واکسن سینوفارم، سینوواک، بهارات است بنابراین واکسن برکت از پلتفرمی استفاده می کند که بشر تجربه بیشتری نسبت به آن دارد و عوارض آن را بیشتر می شناسد و با اطمینان بیشتری از این پلتفرم استفاده می کند.

وی افزود: عوارض واکسن برکت در مقایسه با واکسن های دیگر از قبیل واکسن هایی که با پلتفرم کشته شده بود به صورت مشابه است و طبق گزارش وزارت بهداشت که منتشر شده واکسن برکت جزو واکسن های کم عارضه بود.

وی ادامه داد: عوارض واکسن برکت در مقایسه با نمونه های خارجی کمتر بود که در داده های مطالعات فاز یک و دو، مقداری که الآن در جامعه مصرف می شود توسط ناظر خارجی و تیم پژوهشی نشان داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان اثربخشی واکسن برکت بالای 90 درصد است

میزان اثربخشی واکسن برکت بالای 90 درصد است