مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 22:202021-08-15سياسي

مجتمع های تجاری خاطی پلمب خواهند شد


رییس اتاق اصناف مشهد با اشاره به اینکه «متاسفانه بیشتر از یک سوم مجتمع های تجاری مشهد باوجود مصوبه اتاق اصناف از ابتداء هفته فعالیت داشته اند»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ محمود بنانژاد مشهدی در گفتگو با ایسنا در خصوص نظارت بر فعالیت اصناف با توجه به تعطیلی مشهد و تخلفات صورت گرفته در برگزاری مراسم عزاداری توسط برخی اصناف در حسینیه و نمازخانه ها، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا، هر نوع برگزاری مراسم در فضا های سرپوشیده ممنوع است.

وی افزود: فرقی نمی کند که مراسم در حسینیه و یا نمازخانه برخی اصناف برگزار شود.

برگزاری مراسم عزاداری در فضای بسته در هر حوزه ای، ممنوع است و اگر ناظران بهداشت متوجه آن شوند، قطعا با آنان برخورد خواهد شد.

بنانژاد مشهدی با بیان اینکه برای برخورد با برگزاری مراسم عزاداری در فضای بسته بهداشت باید ورود پیدا کند، خاطرنشان کرد: برخورد با برگزار کنندگان مراسم عزاداری در فضای بسته که توسط برخی اصناف انجام می شود، تنها با بهداشت است و برخوردی از طرف اتاق اصناف صورت نمی گیرد.

وی در خصوص فعالیت مجتمع های تجاری مشهد از ابتداء هفته، تاکید کرد: دو مجتمع تجاری در مشهد که از ابتداء هفته در حال فعالیت هستند متخلف بوده و در صورتی که تیم نظارتی در گشت متوجه این امر شود، حتما با آنان برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع های تجاری خاطی پلمب خواهند شد

مجتمع های تجاری خاطی پلمب خواهند شد