مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 19:002021-08-15ورزشي

فراخوان 3 فرنگی کار قم برای اعزام به کشتی جهانی نروژ


کشتی گیران استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقات جهانی 2021 نروژ به اردوی این تیم دعوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از بازی های المپیک 2021 توکیو که به دلیل حضور یکی از ملی پوشان کشتی قم به نام علیرضا نجاتی برای قمی های علاقمند به ورزش به ویژه دوست داران کشتی حائز اهمیت بسیار فراوان بود، حالا موضوع حضور سه کشتی گیر قم در اردوی تیم اعزامی به مسابقات جهانی مطرح است.

طبق برنامه ریزی برگزار می شود و ملی پوشان کشتی قم در این اردو علیرضا نجاتی در وزن 63 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم هستند.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دل خانی از فارس رقیب علیرضا نجاتی برای کسب دوبنده تیم اعزامی به پیکارهای جهانی است و در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی از فارس به همراه دو کشتی گیر خوزستانی به نام های حسین اسدی و کرامت عبدولی رقبای محمدجواد رضایی ملی پوش کشتی فرنگی قم محسوب می شوند.

در وزن 82 کیلوگرم این اردو نیز مهدی ابراهیمی با سابقه کسب مدال های متنوع از پیکارهای برون مرزی تمام رده های سنی تیم ملی باید با جمال اسماعیلی از تهران و رسول گرمسیری از خوزستان برای گرفتن سهمیه حضور در پیکارهای جهانی 2021 نروژ به رقابت بپردازد، در حالی که همچنان سرمربیگری تیم ملی را محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان 3 فرنگی کار قم برای اعزام به کشتی جهانی نروژ

فراخوان 3 فرنگی کار قم برای اعزام به کشتی جهانی نروژ