مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 18:352021-08-15بين الملل

لس آنجلس تایمز: سیاست خارجی مبتنی بر تحریم آمریکا کار نمی کند


یک روزنامه آمریکایی در تحلیلی ضمن اشاره به شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران، نوشت تحریم ها نه تنها باعث تغییر رژیم نشد، بلکه محدودیت قابل توجهی هم بر برنامه موشکی و حضور منطقه ای ایران ایجاد نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در تحلیلی به قلم گرگوری اف.

تروِرتون رییس شورای اطلاعات ملی آمریکا بین سالهای 2014 تا 2017 که اکنون استاد روابط بین الملل در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است، با اشاره به شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران، نوشت: سیاست خارجی آمریکا که بر پایه رضایتمندی از تحریم قرار دارد، مدام در حال تکرار یک الگو است و تحریم هایی را علیه کشوری که از نظر ما فاسد است اعمال کرده و مردم آن کشور را فقیر می کند.

بعد انتظار داریم همان مردم رژیم خود را سرنگون کنند و از ما به دلیل اقداماتمان تشکر کنند و وقتی این اتفاق نمی افتد متعجب می شویم! وی در ادامه با بیان این که به دلیل سمتی که داشته بارها از نزدیک شاهد چنین رفتاری از سوی آمریکا بوده، افزود ایران در این صف ملالت بار جدیدترین مورد است.

تحریم های فشار حداکثری نه تنها باعث تغییر رژیم نشده، بلکه محدودیت قابل ملاحظه ای هم  بر برنامه موشکی و حضور منطقه ای ایران ایجاد نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لس آنجلس تایمز: سیاست خارجی مبتنی بر تحریم آمریکا کار نمی کند

لس آنجلس تایمز: سیاست خارجی مبتنی بر تحریم آمریکا کار نمی کند