مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 18:002021-08-15حوادث

جزییات حادثه واژگونی تانکر حمل بنزین در اصفهان/ حریق کنترل شد


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به واژگونی تانکر حمل بنزین در اصفهان گفت: واژگونی این تانکر سبب نشت گازوییل از مخزن سوخت و بنزین از تانکر شده بود که با تلاش آتش نشانان از بروز انفجار و حریق جلوگیری شد.

- فرهاد کاوه آهنگران امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به واژگونی تانکر حمل بنزین در اصفهان پس از برخورد با پایه تابلوهای راهنما اظهار داشت: یک دستگاه تانکر با مقداری باقی مانده بار بنزین در پل چمران اصفهان واژگون شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساعت 16 و 40 دقیقه بعد از ظهر امروز، وقوع این حادثه به سامانه 125 اعلام شد و آتش نشانان ایستگاه های 6 و 7 به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حضور به موقع آتش نشانان مانع از ایجاد حریق شد، افزود: واژگونی این تانکر سبب نشت گازوییل از مخزن سوخت و بنزین از تانکر شده بود که با تلاش آتش نشانان از بروز انفجار و حریق جلوگیری و محل حادثه ایمن سازی شد.

آهنگران بیان کرد: آتش نشانان پس از تحویل راننده مصدوم 38 ساله  به اورژانس شهر، تأیید ایمنی و رفع خطر کامل از تانکر  و تحویل آن به پلیس راهور به مأموریت خود پایان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حادثه واژگونی تانکر حمل بنزین در اصفهان/ حریق کنترل شد

جزییات حادثه واژگونی تانکر حمل بنزین در اصفهان/ حریق کنترل شد