مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 14:302021-08-15سياسي

ورود خودروهای غیر بومی به قم، ممنوع


معاون استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان قم گفت: تمام ورودی های فرعی قم مسدود شده و 8 ورودی اصلی استان نیز به شدت در حال کنترل است و اجازه ورود هیچ گونه پلاک غیربومی طی روزهای آینده به شهر داده نخواهد شد.

- ایسنا/قم معاون استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان قم گفت: تمام ورودی های فرعی قم مسدود شده و 8 ورودی اصلی استان نیز به شدت در حال کنترل است و اجازه ورود هیچ گونه پلاک غیربومی طی روزهای آینده به شهر داده نخواهد شد.

بیژن سلیمانپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: از مردم شهرهای اطراف به ویژه تهرانی ها درخواست می کنیم طی روزهای آینده به قم سفر نکنند چرا که امکان ورود به این استان وجود ندارد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان قم ادامه داد: در شرایط کرونایی حاضر صرفا گروه یک اصناف و برخی مشاغل ضروری و اساسی اجازه فعالیت با رعایت پروتکلهای بهداشتی دارند و فعالیت اصناف عرضه کننده کالاهای غیرضروری ممنوع است.

وی اضافه کرد: از فردا تا روز شنبه هفته آینده تمام ادارات استان تعطیل خواهند بود و فقط دستگاه های خدمات رسان و برخی نهادها با ماهیت امدادی و ایمنی با یک سوم نیروهای خود مشغول خدمت رسانی به مردم خواهند بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم عنوان کرد: ما معتقدیم هم می توان اقامه عزا نمود و هم پروتکلهای بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودروهای غیر بومی به قم، ممنوع

ورود خودروهای غیر بومی به قم، ممنوع