مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 12:152021-08-15پزشكي

موج جدید کرونا در آمریکا و بستریِ بیماران در پارکینگ بیمارستانهای برخی ایالات


موج جدید کرونا و افزایش دوباره بیماران کووید 19 و همچنین کمبود کادر درمان در شماری از ایالت های آمریکا از جمله ایالت می سی سی پی ، مسئولان بهداشتی را مجبور به بستری کردن بیماران کرونایی در پارکینگ مراکز درمانی کرده است.

- موج جدید کرونا و افزایش دوباره بیماران کووید 19 و همچنین کمبود کادر درمان در شماری از ایالت های آمریکا از جمله ایالت "می سی سی پی"، مسئولان بهداشتی را مجبور به بستری کردن بیماران کرونایی در پارکینگ مراکز درمانی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئولان درمانی در مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) قصد دارند اوائل هفته آینده یک بیمارستان موقت 20 تختخوابه را که متشکل از کارکنان تیم پزشکی اعزامی از وزارت بهداشت این کشور و خدمات انسانی مربوطه است در پارکینگ ساختمان این مرکز پزشکی برپا کنند.

فرماندار می سی سی پی همچنین در این باره گفت: دولت فدرال درخواست مسئولان ایالت وی را برای ارسال کشتی_ بیمارستان از سوی نیروی دریایی ایالات متحده که در مارس 2020 نیز در منهتن لنگر انداخت تا به عنوان مرکز درمانی موقت، فشار بیمارستانها را به خاطر تعداد بالای بستری شدگان کرونا کم کند، رد کرد.

وی همچنین گفت که از همکاری هر یک از کادر پزشکی فدرال در می سی سی پی استقبال می کند و در عین حال مانند بسیاری از مقامات ایالتی دیگر، وعده داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید کرونا در آمریکا و بستریِ بیماران در پارکینگ بیمارستانهای برخی ایالات

موج جدید کرونا در آمریکا و بستریِ بیماران در پارکینگ بیمارستانهای برخی ایالات