مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 12:052021-08-15اقتصادي

وجود 20هزار انشعاب آب غیرمجاز در آبادان/سرقت و تخریب 300 در منهول


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آبادان از وجود 20 هزار انشعاب آب غیرمجاز و سرقت و تخریب 200 تا 300 در منهول فاضلاب در این شهرستان خبر داد.

- ، مصطفی مهرانفر بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از وجود 85 هزار مشترک آب و فاضلاب در سطح شهرستان آبادان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد در حوزه شهری 74 هزار و در بخش روستایی 11 هزار مشترک داریم؛ همچنین حدود 20 هزار انشعاب غیرمجاز در سطح شهرستان آبادان وجود دارد که همه آنها شناسایی شده اند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آبادان با بیان اینکه تاکنون از حدود 20 هزار انشعاب غیرمجاز در سطح شهرستان آبادان انشعاب دو هزار مشترک مجاز شده است، افزود: باقی مانده این انشعابات غیرمجاز در سطح شهرستان آبادان تا پایان امسال به مجاز تبدیل خواهند شد.

وی با اشاره به تولید روزانه 180 هزار مترمکعب آب در شهرستان آبادان تصریح کرد: به طور شبانه روزی به میزان 135 هزار مترمکعب این آب از طرح غدیر و حدود 45 هزار مترمکعب دیگر از طریق رودخانه بهمن شیر تأمین و برداشت می شود.

مهرانفر از راه اندازی آب شیرین کن شهر اروندکنار تا پایان هفته جاری خبر داد و یادآور شد: آب شیرین کن شهر اروندکنار با ظرفیتی بالغ بر سه هزار و 500 مترمکعب در شبانه روز وارد مدار بهره برداری خواهد شد و مردم این شهر نیز از نعمت آب شرب کاملاً بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 20هزار انشعاب آب غیرمجاز در آبادان/سرقت و تخریب 300 در منهول

وجود 20هزار انشعاب آب غیرمجاز در آبادان/سرقت و تخریب 300 در منهول