مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 11:302021-08-15پزشكي

راه اندازی داروخانه هلال احمر در خرم آباد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: داروخانه این جمعیت با هدف ارائه خدمت به بیماران خاص و سرطانی در مرکز استان راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا صارم رضایی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: این داروخانه در مرکز شهر خرم آباد در مکانی به مساحت 150 متر مربع با همکاری معاونت درمان و توانبخشی هلال احمر لرستان راه اندازی شد.

وی اظهار داشت: داروخانه هلال احمر به منظور توزیع داروهای کمیاب مورد نیاز برای ییماران خاص راه اندازی شد و تلاش می شود با فعالیت این مجموعه، تهیه این داروها تسهیل شود.

وی افزود: این داروخانه طبق جدول زمانبندی تکمیل شد و تلاش می شود داروهای مورد نیاز بیماران به موقع توسط آن تامین شود تا از مراجعه به استان های همجوار یا پایتخت پیشگیری شود.

رضایی گفت: بیماران خاص و سرطانی زمان طلایی دریافت دارو دارند که داروخانه هلال احمر این اقلام درمانی را به منظور تسهیل دسترسی، کاهش مراجعه به خارج از استان و تسریع در روند درمان در اختیار افراد واجد شرایط قرار می دهد.

گفتنی است لرستان با جمعیت حدود یک میلیون و 800 هزار نفر تنها استانی بود که داروخانه هلال احمر نداشت و طی سالهای اخیر پیگیری های مختلفی در این خصوص از طریق دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی داروخانه هلال احمر در خرم آباد

راه اندازی داروخانه هلال احمر در خرم آباد