مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-15سياسي

برنامه های عبدالملکی برای هدایت وزارت کار چیست؟


حجت عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی که جوانترین وزیر کابینه رییسی است درس اقتصاد خوانده و کارنامه پرباری در معاونت اشتغال کمیته امداد دارد.

- حجت عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی که جوانترین وزیر کابینه رییسی است درس اقتصاد خوانده و کارنامه پرباری در معاونت اشتغال کمیته امداد دارد.

روز گذشته و امروز در دفاع از برنامه های خود در چند کمیسیون و فراکسیون مجلس حضور یافت و برنامه های خود برای تصدی این وزارتخانه بزرگ را به طور رسمی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در کارنامه کاری حجت عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سوابق علمی، تألیفات و فعالیتهای مختلف دیده می شود، او از قضا اقتصاددان است و نگاه مثبتی به ایجاد اشتغال در فضای کنونی کشور دارد و ظرفیت های بالایی برای اشتغالزایی در اقتصاد متصور است.

برنامه وی به طور رسمی در اختیار رسانه ها قرار گرفت و ماحصل دیدار روز گذشته وی با کمیسیون های مختلفی همچون اجتماعی، بهداشت و درمان و فراکسیون راهبردی مجلس نشان می دهد که حداقل نگاهها مثبت بوده، با این حال برخی از نمایندگان مجلس آن چه در خصوص برنامه ها به مجلس ارائه کرده را بیشتر ذکر کلیات می دانند و معتقدند با توجه به گستردگی این وزارتخانه و زیرمجموعه های آن باید نسبت به مسایل جزیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های عبدالملکی برای هدایت وزارت کار چیست؟

برنامه های عبدالملکی برای هدایت وزارت کار چیست؟