مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-15سياسي

ممنوعیت ورود مسافران به قم


برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛ رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچون استفاده از «ماسک» و «فاصله گذاری اجتماعی» توصیه شده است.

- برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛ رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توصیه شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: تمام ورودی های فرعی قم مسدود شده و 8 ورودی اصلی استان نیز به شدت در حال کنترل است و اجازه ورود هیچ گونه پلاک غیربومی طی روزهای آینده به شهر داده نخواهد شد.

بیژن سلیمانپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: از مردم شهرهای اطراف به ویژه تهرانی ها درخواست می کنیم طی روزهای آینده به قم سفر نکنند چرا که امکان ورود به این استان وجود ندارد.

سلیمانپور ادامه داد: در شرایط کرونایی حاضر صرفا گروه یک اصناف و برخی مشاغل ضروری و اساسی اجازه فعالیت با رعایت پروتکلهای بهداشتی دارند و فعالیت اصناف عرضه کننده کالاهای غیرضروری ممنوع است.

وی اضافه کرد: از فردا تا روز شنبه هفته آینده تمام ادارات استان تعطیل خواهند بود و فقط دستگاه های خدمات رسان و برخی نهادها با ماهیت امدادی و ایمنی با یک سوم نیروهای خود مشغول خدمت رسانی به مردم خواهند بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم عنوان کرد: ما معتقدیم هم می توان اقامه عزا نمود و هم پروتکلهای بهداشتی را رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود مسافران به قم

ممنوعیت ورود مسافران به قم