مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 10:502021-08-15سياسي

مدیران باید خود را برای یک دوره سخت آماده کنند


وزیر پیشنهادی نیرو ضمن تشریح اولویت های کاری خودش گفت: برای اجرای برنامه پیشنهادی که حاصل مشارکت تمام صاحب نظران است، باید کارشناسان و متخصصان کمر همت ببندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان روز گذشته در نشست با معاونان و مدیران ستادی و در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران عامل شرکت های آب و برق سراسر کشور با قدردانی از زحمات چهار ساله رضا اردکانیان وزیر نیروی دولت دوازدهم، اظهار کرد: در حال حاضر کشور در دوره تغییر دو دولت قرار داریم که از حساسیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به خشکسالی و وضعیت آب و هوایی کشور و همچنین مشکلات فراوان حوزه های آب و برق ابراز امیدواری کرد در این دوران تغییر دولت ، آسیبی به مردم نرسد.

محرابیان خاطرنشان کرد: برنامه ای را که تقدیم مجلس کردیم تقریباً تمام صاحب نظران حوزه صنعت آب و برق در آن مشارکت کردند و پس از آن در شورای معاونینی که چند روز گذشته برگزار شد نیز بررسی شد و در واقع این برنامه، نه برنامه پیشنهادی شخص وزیر نیرو بلکه برنامه جامع وزارت نیرو است.

وزیر پیشنهادی نیرو با بیان اینکه برنامه ای را تدوین کردیم که بتوانیم در طول چهار سال، خدمات عظیمی را در حوزه های تحت مأموریت انجام دهیم، افزود: ویژگی این برنامه تطبیق داشتن با تمامی اسناد بالادستی، قوانین، مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران باید خود را برای یک دوره سخت آماده کنند

مدیران باید خود را برای یک دوره سخت آماده کنند