مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-15اقتصادي

جوابیه نظام مهندسی کشاورزی به گلایه دامداران سنتی


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین، گلایه دامداران سنتی قزوین مبنی بر طولانی شدن فرایند صدور مجوزها را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در پی انتشار گزارش ویدیویی پیرامون مشکلات واحدهای دامداری سنتی و گلایه برخی از دامداران نسبت به وجود بروکراسی اداری در سازمان جهادکشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی و تأخیر در صدور مجوزها،سازمان نظام مهندسی کشاورزی به این گزارش واکنش نشان داد.

فرامز حریری مقدم رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین، در این خصوص جوابیه ای صادر کرد که عیناً نقل می گردد: به استحضار می رساند، صدور کارت شناسایی واحدهای دامی روستایی و غیرصنعتی مطابق با دستورالعمل ابلاغی وزیر محترم جهاد کشاورزی و در راستای تبصره 4 ماده 5 قانون نظام جامع دامپروری کشور مصوب سال 1388 مجلس شورای اسلامی بوده و کارت شناسایی صادره مجوز تلقی  نگردیده و صرفاً جهت شناسایی واحد دامی است.

واحدهای مذکور فاقد شرایط دریافت پروانه صنعتی اعم از پروانه تأسیس و پروانه بهره برداری می باشند و بهره مندی از هرگونه خدمات منوط به اتخاذ و ابلاغ سیاست های حاکمیتی خواهد بود.

لذا این سازمان خود را مکلف به اجرای قانون دانسته و برای مجموعه واحدهای سنتی اقبالیه نهایت مساعدت و همکاری در چارچوب قانون به عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه نظام مهندسی کشاورزی به گلایه دامداران سنتی

جوابیه نظام مهندسی کشاورزی به گلایه دامداران سنتی