مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-15اقتصادي

ضرورت اتصال تولیدات مشاغل خانگی به بازارهای خارج از استان


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان با بیان اینکه استان سمنان در مسیر زائران حرم امام رضا(ع) قرار دارد، گفت: آنقدری که بر روی فروش محصولات مشاغال خانگی و صنایع دستی در مسیر زائران و مسافران تأکید شده است، - ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان با بیان اینکه استان سمنان در مسیر زائران حرم امام رضا(ع) قرار دارد، گفت: آنقدری که بر روی فروش محصولات مشاغال خانگی و صنایع دستی در مسیر زائران و مسافران تأکید شده است، بر روی اتصال آنها به بازارهای خارج از استان تأکید نشده است.

مهسا شاه حسینی در جلسه شورای راهبری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان اظهار کرد: با توجه به اینکه در شرایط کرونایی این استان مسافر چندانی ندارد، لازم است بر روی فروش محصولات مشاغل خانگی در بازارهای خارج از استان با استفاده از ظرفیت های فروش اینترنتی، مکان بازار ها، پست و.

توجه ویژه شود.

وی گفت: تنها راهکار و راه نجات خروج از رکود اقتصادی و تورم اقتصادی، حمایت و توسعه مشاغل خانگی است و باید مشاغل خانگی توسعه پیدا کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان افزود: با اجرای موفق طرح ملی مشاغل خانگی در استان سمنان و همچنین طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار توسط جهاددانشگاهی، یک سطح قابل قبولی از عار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اتصال تولیدات مشاغل خانگی به بازارهای خارج از استان

ضرورت اتصال تولیدات مشاغل خانگی به بازارهای خارج از استان