مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-15پزشكي

فعالیت یک پزشک متخصص در گناوه ممنوع شد


دادستان انتظامی نظام پزشکی گناوه، فعالیت یک پزشک متخصص داخلی را به دلیل نداشتن پروانه کار در شهرستان ممنوع اعلام کرد.

- ، رییس نظام پزشکی گناوه و دیلم گفت: این دکتر متخصص از مردادماه سال 1397 به مدت 13 ماه بدون داشتن پروانه در گناوه و شیراز به کار مشغول بوده و پس از پیگیری های شبکه بهداشت و درمان و نظام پزشکی مجبور شدند پروانه شیراز را باطل و پروانه گناوه را بگیرند (یک پزشک در یک شهرمی تواند پروانه داشته باشد) که تقریباً بعد از سه ماه مجدداً پروانه گناوه را باطل و پروانه شیراز را گرفتند و دوباره غیر قانونی گناوه کار کردند که مجدداً توسط نظام پزشکی و شبکه بهداشت جلوی ایشان گرفته شد.

رضا جاودان افزود: نهایتاً الان نیز دوباره در درمانگاه رازی گناوه چهار روز در ماه به صورت غیره قانونی طبابت می کنند، علیرغم غیر قانونی بودن و نداشتن پروانه وی در درمانگاه دولتی تعرفه خصوصی دریافت می کنند.

وی گفت: اگر این پزشک و افراد پشت ایشان دلشان برای مردم می سوزد با وجود ممنوعیت فعالیتشان تعرفه دولتی از مردم بگیرند و کسی هم کاری با ایشان ندارد و حالا مردم قضاوت کنند و سودجو و فرصت طلب را بشناسند.

دادستان انتظامی نظام پزشکی گناوه نیز اظهار داشت: نظر به اینکه امروز در فضای مجازی نامه نظام پزشکی به خطاب به این متخصص داخلی به طور غیر قانونی منتشر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت یک پزشک متخصص در گناوه ممنوع شد

فعالیت یک پزشک متخصص در گناوه ممنوع شد