مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-15سياسي

پویش «از حسین بخوانیم»/ هرشب یک کتاب با تخفیف 20درصدی


در پویش «از حسین بخوانیم» که به مدت دو ماه محرم و صفر فعالیت دارد هر شب یک کتاب معرفی می شود و با 20 درصد تخفیف در سایت انتشارات جمکران در دسترس علاقمندان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پویش کتابخوانی از حسین بخوانیم به همت انتشارات جمکران با هدف ترویج کتابخوانی با موضوع شناخت شخصیت و زمانه امام حسین (ع) در حال برگزاری است.

شناخت قیام امام حسین (ع) و جوانب بی شمار علل، شیوه و بازتاب های واقعه عاشورا به راستی هدایت انسان به کمال و قرب الی الله است.

بخشی از این هدایت حضور در روضه ها و پای منبر نشستن ها و زیر علم امام حسین (ع) اشک ریختن ها و سینه زدن هاست و بخش دیگری از آن، برای اینکه این شور با شعور همراه باشد کتاب است که یکی از بهترین ابزارهاست.

انتشارات جمکران تولید چندین کتاب با موضوع شخصیت و زمانه امام حسین (ع) را برای سنین کودک و نوجوان و بزرگسال اعم از داستان و رمان و کتاب های پژوهشی و عمومی در این موضوع به چاپ رسانده است و یا در دست چاپ دارد.

در پویش از حسین بخوانیم که به مدت دو ماه محرم و صفر فعالیت دارد هر شب یک کتاب معرفی می شود و با 20 درصد تخفیف در سایت انتشارات جمکران در دسترس علاقه مندان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «از حسین بخوانیم»/ هرشب یک کتاب با تخفیف 20درصدی

پویش «از حسین بخوانیم»/ هرشب یک کتاب با تخفیف 20درصدی