مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-15اقتصادي

اتصال 242 تولیدکننده مشاغل خانگی به بازار در سمنان


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: در فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان (اتصال به بازار)، تا کنون 242 نفر از متقاضیان و تولیدکنندگان محصولات مشاغل خانگی به بازار متصل شدند.

- ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: در فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان (اتصال به بازار)، تا کنون 242 نفر از متقاضیان و تولیدکنندگان محصولات مشاغل خانگی به بازار متصل شدند.

حسن رهایی در جلسه شورای راهبری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان برگزار شد، تأکید کرد: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حال اجرا است و بالغ بر یک هزار و 300 نفر در این طرح تحت پوشش قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه در این طرح تاکنون سه هزار نفر در سامانه طرح ملی مشاغل خانگی در استان سمنان ثبت نام کردند، افزود: این طرح در سه مرحله: شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: در مرحله اول، سه هزار و 83 نفر از متقاضیان کل استان، در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد در مرحله دوم، 2700 نفر از متقاضیان ابتدا به تفکیک فعالیتها، ارزیابی و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 242 تولیدکننده مشاغل خانگی به بازار در سمنان

اتصال 242 تولیدکننده مشاغل خانگی به بازار در سمنان