مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-15ورزشي

اختلافات شدید در فوتسال ایران قبل از جام جهانی


در حالی که تیم ملی فوتسال ایران از یک ماه دیگر باید کار خود را در مسابقات جام جهانی 2021 لیتوانی شروع کند اما کمیته فوتسال ایران با مدیریت سراجی غرق در اختلاف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، این اختلافات در حالی علنی شده است که فوتسال کشورمان با انتصاب غیرقانونی مهرداد سراجی که برخلاف اساسنامه فدراسیون انجام شده، چندان حال و روز خوشی ندارد و هر روز یک داستان جدید در آن ظهور می کند.

از اختلاف نظر های علنی که در کمیته فوتسال به وجود آمده گرفته تا تهدید عزیزی خادم (رییس فدراسیون فوتبال) که اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد هر کسی نمی تواند در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال کار کند بهتر است بساطش را جمع کرده و برود.

ماجرا از جایی شروع می شود که به نوشته باشگاه خبرنگاران سه شنبه هفته گذشته قرار بود اعضای کمیته فوتسال و کادر فنی تیم ملی در راستای تقویت ملی پوشان برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام جهانی لیتوانی جلسه ای را با ریاست شهاب الدین عزیزی خادم (رییس فدراسیون فوتبال) در محل فدراسیون فوتبال برگزار کنند، اما در این جلسه به غیر از محمدرضا کافی، رضا رحمانی، غلامعلی هنرپیشه و علی طاهری به عنوان اعضای کمیته فوتسال، مهرداد سراجی و وحید شمسایی به عنوان رییس و نایب رییس کمیته فوتسال در این جلسه شرکت نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات شدید در فوتسال ایران قبل از جام جهانی

اختلافات شدید در فوتسال ایران قبل از جام جهانی