مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-15پزشكي

ساخت ایربگ برای موتورسواران از سوی محققان کشور


یکی از شرکت های حوزه سلامت در کنار ساخت ایربگ هایی برای افراد سالمند به منظور محافظت از استخوان لگن در هنگام زمین خوردن، ایربگ هایی برای موتورسواران با هدف کاهش آسیب به آنها در زمان تصادفات عرضه کردند.

- یکی از شرکت های حوزه سلامت در کنار ساخت ایربگ هایی برای افراد سالمند به منظور محافظت از استخوان لگن در هنگام زمین خوردن، ایربگ هایی برای موتورسواران با هدف کاهش آسیب به آنها در زمان تصادفات عرضه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امروز به صورت آنلاین جلسه کمیته تجاری سازی انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت تهران برگزار شد و طی آن دو شرکت فناور دستاوردهای خود را عرضه کردند.

تست بویایی استاندارد مردم ایران دکتر طاهرخانی، مدیر عامل یکی از شرکت های فناور در این رویداد با طرح تولید سیستم اسپیرومتری با خواص آنتی باکتریال و آنتی وایرال، گفت: این شرکت از سال 1391 با هدف تولید و طراحی تست های بویایی تاسیس شد و بر اساس نیازی که در زمینه این تست ها برای بررسی حس بویایی در کشور وجود داشت، مطالعاتی را اجرایی کردیم.

وی ادامه داد: در این راستا ما برای اولین بار تست بویایی استاندارد را برای مردم ایران طراحی و تولید کردیم و این محصول به عنوان ابزاری برای تست حس بویایی برای ایران در حوزه پزشکی مورد تایید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ایربگ برای موتورسواران از سوی محققان کشور

ساخت ایربگ برای موتورسواران از سوی محققان کشور