مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-15سياسي

توزیع 20 هزار بسته غذایی به مناسبت ماه محرم در زنجان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع 20 هزار بسته غذایی به مناسبت ماه محرم در زنجان خبر داد و گفت: این بسته ها با کمک خیرین توزیع می شود.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور اجرای رزمایش کمک مومنانه و ایران همدل در ایام ماه محرم و صفر بیش از 20 هزار بسته غذایی با مشارکت مراکز نیکوکاری ، هیئات مذهبی ، خیران و عاشقان حضرت اباعبداله الحسین (ع) تهیه و در بین خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه یوم العباس زنجان شهرت جهانی دارد، گفت: باید از این ظرفیت عظیم استانی برای رفع نیازها و مشکلات مددجویان تحت حمایت استفاده کنیم.

صفری با بیان اینکه در حال حاضر 141 مرکز نیکوکاری در استان تحت نظارت کمیته امداد استان فعالیت می کنند، افزود: به لطف الهی و با پای کار بودن خیران مراکز نیکوکاری استان در کارهای خیر پیشگام هستند و در همه مناسبت ها به نیازمندان رسیدگی می کنند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت خیران در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت موجب ارتقای اثربخشی خدمات این نهاد می شود، افزود: بر همین اساس به منظور هدفمندسازی مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد و ارتقای اثربخشی خدمات به جامعه هدف،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار بسته غذایی به مناسبت ماه محرم در زنجان

توزیع 20 هزار بسته غذایی به مناسبت ماه محرم در زنجان