مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-15پزشكي

مراکز نمونه گیری 16 ساعته در بجنورد دو برابر شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از دو برابر شدن مراکز نمونه گیری 16 ساعته تست کرونا در شهر بجنورد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از دو برابر شدن مراکز نمونه گیری 16 ساعته تست کرونا در شهر بجنورد خبر داد.

دکتر سید احمد هاشمی، با اشاره به افزایش میزان نمونه گیری تست کرونا در بجنورد گفت: با توجه به شرایط بحرانی بوجود آمده هم اکنون روزانه بیش از 1000 تست کرونا در دو شیفت کاری توسط همکاران پر تلاش معاونت بهداشتی مستقر در مراکز 16 ساعته انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری وبدا، دکتر هاشمی افزود: بعد از فروکش کردن موج چهارم کرونا، تعداد مراکز نمونه گیری در بجنورد از دو مرکز به یک مرکز کاهش پیدا کرد ولی با شیوع موجود پنجم سریعا مرکز شماره دو حکمت فعالیت خود را در دو نوبت کاری از سر گرفت.

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در کمیته بحران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، با تقدیر از همکاری هلال احمر و نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به مراجعه بسیار بالا و ازدحام جمعیت و فشار مضاعف بروی همکاران در این دو مرکز تصمیم گرفته شد که با کمک هلال احمر و نیروهای انتظامی دو مرکز نمونه گیری دیگر به مراکز قبلی افزوده شود که هم اکنون این مراکز آماده خدمت رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز نمونه گیری 16 ساعته در بجنورد دو برابر شد

مراکز نمونه گیری 16 ساعته در بجنورد دو برابر شد