مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-15اقتصادي

760 میلیارد تومان برای مناطق زلزله زده استان/200واحدتکمیل شد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع در راستای نوسازی و بهسازی مناطق زلزله زده در سی سخت 760 میلیارد تومان برای مناطق زلزله زده استان تاکنون مصوب شده است.

- ، حسین کلانتری ظهر یکشنبه در نشست ستاد بازسازی شهرستان دنا افزود: رییس جمهور جدید نیز دنبال پیگیری مشکلات این مردم هستند و تا آخرین ساعاتی که اینجا حضور دارم برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه مردم نیز باید با جدیت پای کار باشند، گفت: 950 واحد هنوز انعقاد قرارداد نداشته و این موضوع باید مشخص و تعیین تکلیف شود.

استاندار تصریح کرد: در زلزله سی سخت همه بخش ها و همه ادارات پای کار بودند و این تلاش تا تکمیل همه واحدها و بازسازی ها ادامه دارد.

کلانتری افزود: در بحث افزایش متراژ در خانه ها نیز چنانچه فردی بخواهد از میزان متراژ مشخص شده بیشتر بسازد باید مبلغی آورده داشته باشد.

وی با بیان اینکه از یکهزار و 700 واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله این شهرستان 200 واحد آماده بهره برداری است، گفت: یکهزار و 400 واحد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

استاندار اظهار داشت: همچنین دولت 90 میلیارد تومان برای بهسازی معابر و زیباسازی شهر سی سخت کمک کرد و در راستای بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا خدمات ارزشمند و قابل قبولی انجام شده و تلاش ها همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

760 میلیارد تومان برای مناطق زلزله زده استان/200واحدتکمیل شد

760 میلیارد تومان برای مناطق زلزله زده استان/200واحدتکمیل شد