مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-15ورزشي

مانع سیاسی انتقال احمد نورالهی به تیم اماراتی


در حالی که پیش از این گفته می شد یک اسپانسر نفتی حامی مالی لیگ فوتبال امارات شده و از این پس قرار است رقابت های لیگ سراسری و حرفه ای امارات متحده عربی با نام همین شرکت نفتی برگزار شود اخباری از امارات به ایران می رسد مبنی بر این که نام جعلی خلیج عربی همچنان روی رقابت های جام حذفی این کشور و سوپر کاپ امارات باقی می ماند.

در شرایطی که بحث حضور احمد نوراللهی در تیم الاهلی امارات روز به روز جدی تر می شود برخی کانال های تلگرامی امروز در فضای مجازی تصاویری را از تبلیغ بازی سوپر کاپ لیگ امارات منتشر کردند که مربوط به اردیبهشت ماه امسال است و نشان می دهد اماراتی ها این رقابت ها را هم با نام جعلی برگزار می کردند.

طبیعی است اگر فدراسیون فوتبال امارات بخواهد فصل آینده هم برای رقابت های جام حذفی یا حتی سوپرکاپ از نام جعلی خلیج عربی استفاده کند بازیکنان ایرانی همچنان مثل گذشته حق حضور در لیگ امارات را نخواهند داشت و با این حساب از همین حالا باید انتقال احمد نوراللهی به الاهلی و انتقال احتمالی سایر بازیکنان ایرانی به تیم های اماراتی را منتفی دانست.

البته این بنری که در فضای مجازی ایران منتشر شده متعلق به فصل گذشته است و مشخص نیست فصل آینده هم اماراتی ها این نام جعلی را حفظ کنند یا نه هر چه هست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید بعد از تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع سیاسی انتقال احمد نورالهی به تیم اماراتی

مانع سیاسی انتقال احمد نورالهی به تیم اماراتی