مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-15اجتماعي

وضعیت کرونا در نهاوند بحرانی است


شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز و خطرناک کرونایی قرار دارد و روند بستری و ابتلا در این شهرستان خطرناک و نگران کننده است.

- ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز و خطرناک کرونایی قرار دارد و روند بستری و ابتلا در این شهرستان خطرناک و نگران کننده است.

مراد ناصری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این شهرستان در شرایط بحرانی به سر می برد و کرونا در حال گذر پیک پنجم در شهرستان است، تصریح کرد: موانع ورود و خروج خودروهای پلاک غیربومی در ورودی شهر نهاوند برداشته شده است ولی به صورت هوشمند و با استفاده از دوربین ها عبور و مرور کنترل می شود و در صورت ورود خودرو با پلاک غیربومی به شهرستان جریمه می شوند.

ناصری با بیان اینکه پلیس راهور با شدت و قدرت با خودروهای پلاک غیربومی در سطح شهر نهاوند نیز برخورد می کند، افزود: آنچه در توان داشته ایم به میدان آورده و اجرا کرده ایم و مردم هم پای کار بوده و حالا در شرایط فعلی باید تعامل بیشتری با ستاد کرونا داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شرایط بحرانی فعلی به لحاظ همجواری و ترددها با شهرهای اطراف که وضعیت خوبی هم ندارند، اتفاق افتاده است و با همکاری مردم از این وضعیت هم خارج می شویم، خاطرنشان کرد: دستورالعمل عزاداری ماه محرم ابلاغ شده است و طبق این شیوه نامه باید عمل شود تا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در نهاوند بحرانی است

وضعیت کرونا در نهاوند بحرانی است