مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-15اقتصادي

خرید و فروش مدارک تحصیلی بی اعتبار می شود/ 90 درصد تبلیغات دروغ است


مدرک تحصیلی به عنوان شاخص ترین اعتبار علمی یک فرد، متاسفانه چند سالی است به عنوان ابزار پیشرفت یک شبه در بازار مجازی و میدانی به صورت علنی خرید و فروش می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، با توجه به ارزیابی اشخاص حقیقی و حقوقی بر اساس مدرک تحصیلی در ادارات دولتی و خصوصی، عده ای برای ارتقای شغلی به هر نحوی به دنبال گرفتن مدرک تحصیلی دانشگاهی هستند.

بازار مخفی در برخی نقاط تهران و بعضی سایت های اینترنتی به صورت علنی، پیشنهاد ارائه مدارک تحصیلی کارشناسی تا دکترا به ازای دریافت هزینه های هنگفت می دهند که نشان از این دارد، روند قانونی دانش آموختگی و استعلامات مربوطه کامل نیست.

با پیگیری تلفنی به موردهایی برخورد کردیم که با پرداخت 35 میلیون تومان مدرک کارشناسی و 45 میلیون تومان مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد ارائه می کردند که میزان صحت آن ها محل بحث است.

مدارک جعلی باید بی اعتبار شود در همین رابطه فریدون جعفری مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: برای این که مدارک جعلی بی اعتبار شود، باید مدارک تحصیلی صادر شده در دانشگاه ها در سامانه جامع دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان ثبت شود تا هر مجموعه ای برای صحت سنجی این مدارک از استعلام مربوطه استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش مدارک تحصیلی بی اعتبار می شود/ 90 درصد تبلیغات دروغ است

خرید و فروش مدارک تحصیلی بی اعتبار می شود/ 90 درصد تبلیغات دروغ است