مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-15سياسي

نماینده ولی فقیه دغدغه مند زلزله زدگان سی سخت/تسهیلات جوابگوی ساختن خانه نیست


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات جوابگوی ساخت خانه در شهر زلزله زده سی سخت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار ماه که همه ظرفیت های استان صرف مقابله با کرونا شده است.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: از طرف دیگر زلزله شهرستان دنا ویرانی های زیادی به وجود آورد و بحرانی برای استان ما ایجاد کرد و شرایط سختی را داشتیم که از خدمات و اقدامات استاندار و مجموعه مسئولان در راه کمک به زلزله زدگان در بازسازی سی سخت و شهرستان دنا قدردانی می کنیم.

وی گفت: در مجموع تلاش های خوبی در استان شده امیدواریم در خصوص بازسازی سی سخت به سرما برنخوریم در غیر این صورت مشکلات زیادی در فصل سرما خواهیم داشت.

وی خطاب به استاندار در خصوص گرانی ها و اثر آن در ساخت و ساز شهرستان دنا و شهر سی سخت از کلانتری خواست تا تورم ملاحظه شود چرا که قبلاً هر متر مربع ساختمان با سه و نیم میلیون تومان ساخته می شد و اکنون با 5 میلیون تومان هم نمی توان ساخت و ساز کرد که دولت جدید باید راهکاری برای این مشکل بیاندیشد.

حسینی در ادامه از مردم استان و همچنین هیئت های مذهبی خواست تا در مراسمات محرم رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشند چرا که امام حسین برای دفاع از جان مردم وارد صحنه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه دغدغه مند زلزله زدگان سی سخت/تسهیلات جوابگوی ساختن خانه نیست

نماینده ولی فقیه دغدغه مند زلزله زدگان سی سخت/تسهیلات جوابگوی ساختن خانه نیست