مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-15اقتصادي

رهگیری کالاهای اساسی در طرح رصد هوشمند مواد پتروشیمی


با استفاده از شبکه پست که یک شبکه سیستمی و هوشمند و مبتنی بر کد پستی یا سیستم جامع جی نف است و به واسطه آن نشانی مکانی در اختیار شرکت ملی پست قرار دارد، - می تواند به بانک اطلاعاتی وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی یا سایر دستگاه ها کمک کند که این بانک اطلاعاتی برای تنظیم بازار در اختیار این دستگاه ها قرار گیرد.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پست، در طرح رصد و توزیع هوشمند مواد پتروشیمی، اطلاعاتی از جمله آدرس مبدا و مقصد کالا و مشخصات رهگیری، در اختیار سامانه جامع تجارت الکترونیک قرار می گیرد که می تواند اطلاعات را برای رصد آنلاین در اختیار دستگاه های نظارتی خود قرار دهد.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شناسه تجاری کالا در سامانه جامع تجارت الکترونیک وزارت صمت انجام می شود، گفت: بحثی که از گذشته دور مطرح بوده این است که کالا چه به صورت واردات و چه به صورت تولیدی داخل کشور باشد، خصوصا در بحث کالاهای اساسی و ضروری، گاهی یا در نقطه ای از کشور یا در کل ایران کمیاب می شود.

در این شرایط بخش تنظیم بازار به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در بحث ارسال کالا از نقطه اولیه، چه محل تولید و چه واردات به نقاط مختلف کشور، یا در مرحله انتقال به انبارها یا عمده فروش ها و خرده فروش ها، به دلیل نبود اطلاعات موجود نیست، توزیع عادلانه و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهگیری کالاهای اساسی در طرح رصد هوشمند مواد پتروشیمی

رهگیری کالاهای اساسی در طرح رصد هوشمند مواد پتروشیمی