مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-15پزشكي

همدان در شرایط قرمز کرونایی/1300 نفر بستری هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه یک هزار و 300 بیمار کرونایی در استان بستری هستند گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 11 نفر از بیماران مبتلا به کرونا را به علت کرونا از دست داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا همدان با حضور فرمانداران سراسر استان اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته  176 مورد بیمار بستری مثبت و 805 مورد نیز به صورت سرپایی در استان داشتیم.

وی با بیان اینکه تعداد بستری های کرونا در کل استان یک هزار و 300 نفر است گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 11 نفر از بیماران مبتلا به کرونا را به علت کرونا از دست داده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه شهرستان های همدان، ملایر و نهاوند، بیشترین بیماران کرونایی در استان را دارند گفت: 86 درصد جمعیت بالای 60 سال در استان همدان واکسن دریافت کرده اند.

وی افزود: شهرستان هایی که در ارائه واکسن به  افراد بالای 60 سال از میانگین استان پایین تر هستند، سعی کنند هرچه سریع تر میانگین خود را ارتقا دهند.

حیدری مقدم با بیان اینکه 87 درصد از جامعیت بالای 80 سال در استان واکسن دریافت کرده اند تأکید کرد: بیشترین درصد علت ابتلا به کرونا در استان همدان شرکت در اجتماعات و تماس های درون خانوادگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در شرایط قرمز کرونایی/1300 نفر بستری هستند

همدان در شرایط قرمز کرونایی/1300 نفر بستری هستند