مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-15دانش

مهلت انتخاب رشته های بدون آزمون دوره کاردانی نظام جدید تمدید شد


فرصت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در رشته های پذیرش دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 تمدید شد.

- ، متقاضیان ثبت نام در رشته هایی که پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفهای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سال 1400 صرفاً براساس سوابق تحصیلی معدل کل دیپلم صورت می گیرد و تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند می توانند تا روز شنبه 30 مرداد 1400 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

متقاضیان می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات منتشر شده در روزهای 6 تیر و 18 مرداد در سایت سازمان سنجش رشته های مورد نظر را انتخاب کنند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل کرده اند در صورت تمایل می توانند تا مهلت اعلام شده رشته های انتخابی خود را ویرایش کنند.

ثبت نام و انتخاب رشته برای 30 رشته بدون آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1400 صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می گیرد.

این 30 کدرشته شامل الکترونیک، ساخت و تولید، صنایع فلزی، تاسیسات مکانیکی، صنایع چوب و مبلمان، چاپ، عمران، معماری، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی، متالورژی، سرامیک، معدن، علوم دریایی، امور اداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت انتخاب رشته های بدون آزمون دوره کاردانی نظام جدید تمدید شد

مهلت انتخاب رشته های بدون آزمون دوره کاردانی نظام جدید تمدید شد