مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-15اقتصادي

مصرف گاز خانوارهای ایرانی در حد مصرف یک کشور 750 میلیون نفری است


مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی اظهار کرد: در این استان پوشش گاز در سطح خانوار شهری بطور کامل و صد درصدی عملیاتی شده و در خانوارهای روستایی نیز سطح پوشش حدود 98 درصد است و بطور کلی سطح پوشش گاز در استان مرکزی معادل 99.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی اظهار کرد: در این استان پوشش گاز در سطح خانوار شهری بطور کامل و صد درصدی عملیاتی شده و در خانوارهای روستایی نیز سطح پوشش حدود 98 درصد است و بطور کلی سطح پوشش گاز در استان مرکزی معادل 99.

8 درصد است و جزو استان های سبز محسوب می شویم.

محمدرضا سمیعی در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار گفت: در مقاطعی از سال چالش هایی در حوزه گازرسانی صورت می گیرد و محدودیت هایی به سبب تعمیرات اعمال می شود که لازم است اطلاع رسانی شود تا رفتار مردم در مواجهه با بحران های احتمالی پیش رو ملایم سازی شود، لذا رسانه ها در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف نقش بسزایی دارند.

وی در خصوص فرهنگ سازی مصرف انرژی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر فرهنگ مناسبی در حوزه مصرف انرژی و بخصوص گاز نداریم و میزان مصرف سرانه ما چندین برابر متوسط جهانی است، به طوری که مصرف خانگی گاز در کشور ما معادل با یک کشور 750 میلیون نفری یعنی حدود 9 برابر استاندارد جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز خانوارهای ایرانی در حد مصرف یک کشور 750 میلیون نفری است

مصرف گاز خانوارهای ایرانی در حد مصرف یک کشور 750 میلیون نفری است