مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-15اقتصادي

شناسایی بیش از 50 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ارسنجان


مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان از شناسایی بیش از 50 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان از شناسایی بیش از 50 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

سیدناصر حسینی خرمی یکشنبه 24 مرداد در این باره به ایسنا گفت: این تغییر کاربری ها بعد از شناسایی، با صدور اخطار کتبی متوقف و در صورت استمرار به مراجع قضایی معرفی می شود که در همین راستا دو فقره تغییر کاربری غیر مجاز به استناد ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی برای رسیدگی و تعیین تکلیف به مراجع قضایی ارجاع شد.

او ادامه داد: همچنین پرونده واگذاری قریب به 50 هکتار اراضی کشاورزی منطقه خورشید صحرا(اراضی واگذاری ماده 2) مربوط به دو گروه مشاع، علی رغم صدور اخطاریه و ثبت موارد تغییر کاربری غیرمجاز آنها در سامانه cms و بی توجهی بهره برداران به اخطارها، برای لغو و اجرای ماده33 به هیأت واگذاری امور اراضی استان ارجاع داده شد.

حسینی خرمی تاکید کرد: کشاورزی یکی از مهم ترین مشاغل در این شهرستان محسوب می شود و حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مدیریت با قاطعیت تمام با افرادی که به طور غیرمجاز در زمین های کشاورزی اقدام به ساخت و ساز کنند برخورد قانونی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 50 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ارسنجان

شناسایی بیش از 50 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ارسنجان