مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-15سياسي

ساخت دومین مرکز تخصصی دیابت استان یزد در میبد


دومین مرکز تخصصی درمان دیابت استان یزد به همت خیرین هیئت علی اکبر(ع)مهرجرد در میبد با تامین اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال ساخته می شود.

- ایسنا/یزد دومین مرکز تخصصی درمان دیابت استان یزد به همت خیرین هیئت علی اکبر(ع)مهرجرد در میبد با تامین اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال ساخته می شود.

دکتر سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ زنی این مرکز، گفت: خیرین شهرستان میبد همیشه با حضور خود، صحنه های جاودانی را خلق کرده اند و این بار نیز دو نفر از خیرین هیئت علی اکبر(ع) مهرجرد برای ساخت دومین مرکز تخصصی درمان دیابت استان یزد در شهرستان میبد همت کرده اند.

وی بیان کرد: تمام تعرفه های خدمتی این مرکز به صورت کاملاً دولتی در اختیار بیماران دیابتی شهرستان های میبد و اردکان قرار خواهد گرفت.

میرمحمدی اظهار کرد: تمام بیمارانی که مشکلات تیروییدی و غدد دارند یا به بیماری دیابت و عوارض آن دچار هستند می توانند در این مرکز خدمت دریافت کنند.

این نماینده مجلس ضمن بیان این که مرکز مذکور در دو شهرستان میبد و اردکان می تواند بسیاری از مشکلات بیماران را مرتفع کند، ابراز امیدواری کرد با تامین تجهیزات و در نظر گرفتن نیروی انسانی متخصص، این مرکز خدمات شایانی به مردم منطقه ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دومین مرکز تخصصی دیابت استان یزد در میبد

ساخت دومین مرکز تخصصی دیابت استان یزد در میبد