مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-15سياسي

اظهارات مخالفان و موافقان طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی


مخالفان طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی آن را دارای بار مالی دانسته و معتقد بودند که این تفکیک مشکلی را حل نخواهد کرد، اما موافقان این طرح تاکید داشتند که با وجود گستردگی و پیچیدگی این وزارتخانه در حوزه راه و شهرسازی و مسکن باید این تفکیک صورت گیرد.

- مخالفان طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی آن را دارای بار مالی دانسته و معتقد بودند که این تفکیک مشکلی را حل نخواهد کرد، اما موافقان این طرح تاکید داشتند که با وجود گستردگی و پیچیدگی این وزارتخانه در حوزه راه و شهرسازی و مسکن باید این تفکیک صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه)، کلیات طرح انتزاع بخش ساختمان و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین را بررسی کردند.

سید غنی نظری در مخالفت با کلیات این طرح بیان کرد: این طرح مغایر با اصل 75 قانون اساسی بوده و مستلزم هزینه برای دولت است.

قطعا شورای نگهبان نیز در صورت تصویب با این طرح مخالفت خواهد کرد.

از سویی دیگر در آغاز کار دولت و با معرفی آقای قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نباید برای دولت مانع تراشی کنیم تا بتوانند برنامه های متبوع خود را اجرایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات مخالفان و موافقان طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی

اظهارات مخالفان و موافقان طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی