مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-15اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی طرح تعریض محور آستارا به اردبیل


طرح تعریض محور پرتردد آستارا به اردبیل با 70 درصد پیشرفت فیزیکی توسط شرکت خاتم الانبیا در حال انجام است.

- سید سعید میر قربانی در حاشیه بازدید از طرح تعریض محور پرتردد آستارا به اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در راستای چهار باند کردن مسیر آستارا به اردبیل، این پروژه در سه مرحله 4 کیلومتری و مجموعاً به طول 12 کیلومتر در حال انجام است.

وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی این پروژه که توسط شرکت خاتم الانبیا انجام می شود، افزود: پیچ بری و استعلامات مربوط به منابع طبیعی این پروژه انجام شده و قرار است جهت قطع اشجار به زودی کارشناسانی از چالوس به شهرستان مرزی بندر آستارا آمده و اقدامات کارشناسی لازم را در این زمینه انجام دهند.

سرپرست فرمانداری آستارا با تاکید بر اینکه پروژه فوق تا پایان امسال به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، گفت: محور آستارا به اردبیل با ارزیابی های زیست محیطی و با کمترین میزان تخریب منابع طبیعی، جهت تسهیل تردد در حال تعریض است.

وی، ادامه داد: محور مواصلاتی آستارا به اردبیل شاهراه ارتباطی شمال و غرب کشور است و با توجه به ظرفیت گردشگری و اقتصادی، فعالیت بندر، اداره کل گمرک، راه آهن بین المللی، تردد گردشگران داخلی و خارجی و حمل و نقل کالا در آستارا، تعریض آن محور ضرورتی انکار ناپذیر است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی طرح تعریض محور آستارا به اردبیل

پیشرفت 70 درصدی طرح تعریض محور آستارا به اردبیل