مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-15پزشكي

درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل؛ ورودی بابل به روی مسافران بسته شود


وضعیت شهرستان بابل از نظر شیوع کرونا مطلوب نیست، خواسته ما و همه شهروندان این است که ورودی های شهر بابل به طور جدی به روی همه مسافران بسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدفرزاد جلالی طی گفت وگویی با اشاره به اظهار بستری بیش از 1400 نفر کرونایی در بابل اظهار کرد: با توجه به تصمیم امروز ستاد ملی مقابله با جدی باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی های خانوادگی و حضور در تجمع های سربسته بسیار اثربخش خواهد بود و نه تنها زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع می کند، بلکه روند جهشی فعلی را به مدار کاهشی می رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهرستان بابل که از هفتم تیرماه وارد موج پنجم کرونایی شده بود ظرف مدت کوتاه رکوردهای کرونایی را جابه جا کرده و آمار بستری دایم و موقت بیماران کرونایی به بیش از یک هزار و 400 نفر هم رسیده است.

افزایش جهشی بستری بیماران کرونایی به گونه ای بود که یک مرکز بستری موقت در سالن ورزشی مخابرات استان مازندران در بابل راه اندازی شد و این مرکز با نزدیک به یکصد تخت با حداکثر ظرفیت حدود روزانه بیش از 500 بیمار کرونایی به صورت سرپایی ارائه می دهد.

انتهای پیام/86041/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل؛ ورودی بابل به روی مسافران بسته شود

درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل؛ ورودی بابل به روی مسافران بسته شود