مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:002021-08-15اجتماعي

افت تحصیلی دانش آموزان در میان کانال های مجازی آموزشی


افت تحصیلی، کلید واژه ای است که باتوجه به شرایط کرونا و آموزش مجازی، عملکرد برخی از دانش آموزان را تحت الشعاع خود قرار داده است.

ریزش نمرات دانش آموزان و عملکرد پایین آن ها با توجه به هوش و توانایی بالای آنان علاوه بر دانش آموزان، - ایسنا/خراسان جنوبی افت تحصیلی، کلید واژه ای است که باتوجه به شرایط کرونا و آموزش مجازی، عملکرد برخی از دانش آموزان را تحت الشعاع خود قرار داده است.

ریزش نمرات دانش آموزان و عملکرد پایین آن ها با توجه به هوش و توانایی بالای آنان علاوه بر دانش آموزان، نگرانی والدین آنان را نیز در پی داشته است.

یکی از بارزترین علل افت تحصیلی دانش آموزان امروزی استفاده بیش از حد از ابزارآلات تکنولوژی است که زمان قابل توجهی از ساعات روزانه آنها را پر می کند و گاها حتی آنها را از برنامه غذایی سالم و تحرک لازم نیز دور می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکنون که شرایط کرونا باعث شده کودکان حتی در مورد درس نیز نیازمند به فضای مجازی باشند، این افت تحصیلی و افسردگی دور از انتظار نیست.

والدین نیز مستاصل شده اند از افت تحصیلی فرزندانشان و از ارتباط گیری نه چندان مناسبشان با فضای مجازی برای پیگیری دروس.

اولین و مهم ترین کار والدین در این شرایط دوستی و نزدیک شدن به دانش آموز است؛ با او صحبت کنید اما نه صحبتی که حالت نصیحت داشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت تحصیلی دانش آموزان در میان کانال های مجازی آموزشی

افت تحصیلی دانش آموزان در میان کانال های مجازی آموزشی