مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-14حوادث

حریق گسترده دراک شیراز مهار شد


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از آتش سوزی گسترده در کوهستان دراک خبر داد و گفت: هفت ایستگاه عملیاتی از عصر شنبه 23 مرداد برای کنترل و اطفای این آتش سوزی تلاش بی وقفه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدهادی قانع شامگاه شنبه 23 مرداد در اعلام جزییات این حادثه به خبرنگاران گفت: آتش سوزی ارتفاعات کوهستان دراک شیراز که ساعت 18 و 57 دقیقه عصر شنبه از قسمت های مرتفع کوهستان آغاز شد و بخش هایی از کوهستان را در برگرفت.

او اظهار کرد: به محض اطلاع از آتش سوزی، به قید فوریت آتش نشانان با تجهیزات کامل اطفایی در محل حاضر شده و هماهنگی های لازم برای اطفاء حریق انجام شد.

قانع عنوان کرد: 40 آتش نشان از هفت ایستگاه عملیاتی به همراه نیروهای مردمی و بسیج از عصر امروز در محل حادثه مستقر و در راستای کنترل این آتش سوزی گسترده بی وقفه تلاش کردند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز عنوان کرد: با توجه به گستردگی آتش در ارتفاعات وزش باد شدید در ارتفاعات، کار کنترل و اطفا حریق برای نیروهای امدادی سخت شده بود، ولی تلاش بی وقفه آتش نشانان و نیروهای مردمی و بسیجیان در ارتفاعات و مسیرهای صعب العبور کوهستان مهار و اطفای کامل این حریق را به دنبال داشت.

او تاکید کرد: تیم های امدادی با ادوات نفری و به صورت پیاده در راستای کنترل شعله های آتش اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق گسترده دراک شیراز مهار شد

حریق گسترده دراک شیراز مهار شد