مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 19:152021-08-14سياسي

«نه» پارلمان به ادامه همبستگی راه و مسکن


با وجود تمایل دولت برای تعویق طرح جداسازی مسکن از راه، پارلمانی ها که تفکیک وزارت راه و شهرسازی را دنبال می کنند مسکوت ماندن یک ساله طرح را رد کردند؛ - با وجود تمایل دولت برای تعویق طرح جداسازی مسکن از راه، پارلمانی ها که تفکیک وزارت راه و شهرسازی را دنبال می کنند مسکوت ماندن یک ساله طرح را رد کردند؛ از فضای کلی مجلس می توان چنین برداشت کرد که الصاق شدن راه به مسکن را مانعی بر سر تولید و عرضه یک میلیون واحد مسکونی در سال می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک روز پس از نامه رییس جمهور مبنی بر محمدرضا رضایی کوچی ـ رییس کمیسیون عمران ـ گفته است: امیدوارم این کار با موافقت نمایندگان در آغاز دولت سیزدهم انجام شود.

رستم قاسمی ـ وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ـ روز 23 مردادماه با کمیسیون عمران مجلس جلسه داشته که ظاهرا عمده انتظارات از قاسمی حول محور مسکن و ساختمان بوده است.

ساماندهی وضعیت بحرانی بازار مسکن، حمل و نقل، تامین زمین، تامین زیرساخت مناسب برای ساختمانها، مدیریت بازار مصالح ساختمانی و پایبندی به اجرای دقیق طرح جهش تولید و تامین مسکن از مهمترین دغدغه های نمایندگان در جلسه روز گذشته بوده است.

از طرف دیگر برخی موافقان تفکیک معتقدند طی 12 سال اخیر که مسکن و راه در یک وزارتخانه تلفیق شده اند بخش مسکن مغفول مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نه» پارلمان به ادامه همبستگی راه و مسکن

«نه» پارلمان به ادامه همبستگی راه و مسکن