مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 15:102021-08-14فرهنگي

جزییاتی تازه از مراسم تشییع پیکر ارشا اقدسی


محمود محمودی، تهیه کننده مسابقه «دست فرمون» درباره چگونگی برنامه ریزی این مراسم گفت: به دلیل پیک پنجم کرونا و شرایط حساس کرونایی شهر تهران افراد زیادی با تجمع و برگزاری مراسم های مختلف موافق نبودند.

- تهیه کننده برنامه دست فرمون با روایت آنچه در مراسم بدرقه ارشا اقدسی اتفاق افتاد، درباره اینکه چرا پیکر این بدلکار ابتدا به لوکیشن این برنامه رفت، توضیحاتی را ارائه کرد.

ایرنا نوشت: روز گذشته بیست و دوم مردادماه پیکر ارشا اقدسی بدلکار آثار سینمایی و تلویزیونی پس از بازگشت از لبنان و ورود به تهران برای بدرقه از سوی خانواده، دوستان، همکاران و هنرمندان به پیست دست فرمون آمد و پس از آن با همراهی انجمن موتورسواران ایران به سوی بهشت زهرا (س) و قطعه هنرمندان رفت.

محمود محمودی، تهیه کننده مسابقه دست فرمون درباره چگونگی برنامه ریزی این مراسم گفت: به دلیل پیک پنجم کرونا و شرایط حساس کرونایی شهر تهران افراد زیادی با تجمع و برگزاری مراسم های مختلف موافق نبودند.

به همین دلیل به بدرقه او در مراسمی با مهمانان محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی تصمیم گرفتیم.

ارشاد اقدسی دوستان زیادی در میان هنرمندان و ورزشکاران داشت او ادامه داد: ارشا اقدسی جوان پرنشاطی بود و همیشه دوستان زیادی در میان هنرمندان و ورزشکاران داشت که آن ها فرصتی را برای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی تازه از مراسم تشییع پیکر ارشا اقدسی

جزییاتی تازه از مراسم تشییع پیکر ارشا اقدسی