مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 13:102021-08-14فرهنگي

نمایشگاه تجسمی ادای دین به محمود دولت آبادی افتتاح شد


نمایشگاه هنری «بزرگداشت بیهقی زمان» با هدف ادای دین نقاشان و مجسمه سازان به مناسبت تولد 81 سالگی محمود دولت آبادی در گالری سرزمین هنر برگزار شد.

- نمایشگاه هنری بزرگداشت بیهقی زمان با هدف ادای دین نقاشان و مجسمه سازان به مناسبت تولد 81 سالگی محمود دولت آبادی در گالری سرزمین هنر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگداشت بیهقی زمان با هدف ادای دین نقاشان و مجسمه سازان به مناسبت تولد 81 سالگی محمود دولت آبادی نویسنده معاصر ایران با حضور این نویسنده، خانواده او و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شامگاه پنجشنبه 21 مرداد ماه در گالری سرزمین هنر برگزار شد.

این نمایشگاه حاصل همکاری هنرمندان هنرهای تجسمی از قبیل نقاشی، طراحی، گرافیک، مجسمه سازی و عکاسی است که با ارائه این آثار ادای دین خود را به محمود دولت آبادی نشان داده اند.

دولت آبادی: سکوت می کنم چراکه برای سخن حرمت قائل هستم محمود دولت آبادی در این مراسم گفت: در این روزها از خودم بارها پرسیده ام که چرا نه هیچ چیز می توانی بگویی و نه هیچ چیز بنویسی.

خیلی فکر کردم پاسخ این بود که نویسنده، شاعر، ادیب، پژوهنده، مترجم و اهل اندیشه وقتی سخنی می گوید یا متنی می نویسد، اساس این گفت و سخن ها چه هست؟ وی افزود: به خودم پاسخ دادم، اساس آن یک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تجسمی ادای دین به محمود دولت آبادی افتتاح شد

نمایشگاه تجسمی ادای دین به محمود دولت آبادی افتتاح شد