مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 12:102021-08-14پزشكي

پای قطعی برق به کمبود اکسیژن هم باز شد


چند روز پس از آنکه فعالان بخش خصوصی اعلام کردند یکی از دلایل کمبود سرم در کشور، کاهش ظرفیت تولید به دلیل قطعی برق بوده، حالا تولیدکنندگان اکسیژن نیز از تاثیرات قطعی برق در روزهای گذشته سخن می گویند.

- چند روز پس از آنکه فعالان بخش خصوصی اعلام کردند یکی از دلایل کمبود سرم در کشور، کاهش ظرفیت تولید به دلیل قطعی برق بوده، حالا تولیدکنندگان اکسیژن نیز از تاثیرات قطعی برق در روزهای گذشته سخن می گویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اوج گیری شیوع ویروس کرونا در ایران و همه گیری موج پنجم در تمامی نقاط کشور، تامین اقلام دارویی مورد نیاز برای درمان مبتلایان به این ویروس نیز به یکی از دغدغه های اصلی نظام بهداشت و درمان کشور تبدیل شده است.

هرچند در روزهای گذشته اعلام شد که با واردات چند محموله بزرگ سرم به کشور و افزایش توان تولید واحدهای داخلی، در مدتی کوتاه این مشکلات برطرف خواهد شد اما همچنان در تامین اقلام مورد نیاز مشکلاتی وجود دارد.

یکی از اصلی ترین دغدغه های موجود در این زمینه بحث تامین اکسیژن موردنیاز بیماران کرونایی است، موضوعی که به نظر می رسد قطعی برق های اخیر باعث به وجود آمدن مشکلاتی در مسیر تامین آن شده است.

مهراد عباد – عضو اتاق بازرگانی تهران - با اشاره به اینکه مساله اصلی و مخاطره آمیز برای کارخانه های اکسیژن ساز، قطعی برق اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای قطعی برق به کمبود اکسیژن هم باز شد

پای قطعی برق به کمبود اکسیژن هم باز شد