مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 12:052021-08-14سياسي

برگزاری مراسم چهارپایه خوانی مقابل منازل شهدای همدان


همدان _ مسئول کانون مداحان همدان گفت: مراسم چهارپایه خوانی مقابل منازل شهدا، روبه روی مساجد و در بازارها برگزار می شود.

- مسعود طاهری در گفت و گو با کانون مداحان چندین جلسه برای ساماندهی هیئات و مداحان برای رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرده است.

وی ادامه داد: به درخواست آیت الله شعبانی نماینده محترم ولی فقیه در استان همدان قرار است امسال به جای دسته های عزاداری، یک اجتماع واحد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری صورت گیرد و هیئات محترم و همچنین عزاداران عزیز در این مراسم شرکت کنند.

مسئول شورای هیئات مذهبی همدان با بیان اینکه کمیته ناظرین بر هیئات هر شب به چندین هیئت سرکشی می کنند و اگر مشکلی وجود داشته باشد اعلام می کنند، از برگزاری مراسم چهارپایه خوانی مقابل منازل شهدا، روبه روی مساجد و بازارها خبر داد.

طاهری با انتقاد به وضعیت منع ترددهای شبانه اظهار کرد: برنامه بیشتر هیئات شهر از ساعت حدود ساعت 22 تا ساعت 23:30 اجرا می شود و قانون منع تردد موجب متضرر شدن عزاداران حسینی می شود و حضور مردم در هیئات و برگزاری پرشور مراسمات را با مشکل مواجه می کند.

طاهری با بیان اینکه به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس پذیرایی به صورت شام و نهار از عزاداران گرامی صورت نمی گیرد، ادامه داد: امسال غذاها پخت و به بیرون توزیع می شود و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم چهارپایه خوانی مقابل منازل شهدای همدان

برگزاری مراسم چهارپایه خوانی مقابل منازل شهدای همدان